Hejhej. Här är jag. Jag har ont i huvudet.

Mirandas öden och äventyr idag:

Vaknat. Gått upp. Ätit frukost (baguette med nutella och juice). Kommit ihåg antibiotikan. Packat upp allt. Försökt få internet att funka. Misslyckats. Åkt till skolan. Hämtat böcker. Åkt till en supermarche. Handlat bland annat chokladyoghurt och kastanjemousse. Fått förvånande blickar efter att ha påstått att chokladyoughurt inte finns i Sverige. Åkt hem. Försökt att få internet att funka. Misslyckats. Pratat med pappa som försökt få internet att funka. Misslyckats. Umgåtts lite med Mathilde och hennes kusin som-jag-inte-vet-namnet-på. Förberett lite inför Mathildes kalas. Pratat med pappa. Tryckt på en knapp som fick internet att funka. Träffat släkten. Ätit läskig mat. Ätit mera läskig mat. Ätit läskig tårta. Sagt hejdå till alla. Städat undan lite.

Och nu sitter jag här. Jag är ledsen, men jag orkar inte lägga upp bilder nu, de kommer imorgon. Då ska jag försöka ta lite fina bilder, så ni får se hur det ser ut.

Bisous.