Hej. Här bor jag.

DSC00041

Går vi in genom grinden och runt huset ser vi det här

DSC00035

Det stora hålet i väggen är ena garaget som används som jag vet inte riktigt vad. När vi var många åt vi där, det finns ett kylskåp och bord och stolar och sånt. Det är där hundarna har sina matskålar och sover. Under balkongen ser ni en liten smal glugg. Det är mitt fönster. Förstår ni nu att mitt rum är ganska mörkt?

Vi går in i huset, genom dörren ni ser på första bilden. Då ser vi följande.

huset #2 013

Nu tittar vi in genom dörren till höger (detta är köket alltså). Inte så spännande.

huset #2 016

Nu går vi istället in i rummet till vänster. Här hittar vi vardagsrummet.

huset #2 017

I vardagsrummet finns också ett piano och bordet där vi äter om vi har gäster och är för många för köket men för få för garaget.

huset #2 019

Annars består övervåningen av Mathildes rum och föräldrarnas rum, men där vågade jag inte fota. Deras rum är högst ordinära, så ni missar inget jättespännande. Sen har vi flickornas badrum också. Här kom en liten bit av Fifi (katten) med också.

huset #2 009

Nu traskar vi ner genom dörren precis till höger om ytterdörren. Fifi följer med.

huset #2 020

Välkomna ner i källaren. Såhär ser det ut.Vackert, verkligen… Den bruna dörren leder in till mitt rum.

huset #2 022

Som ser ut såhär!

Huset 009

huset #2 027

Garderobsdörren brukar vara stängd och likaså dörren till det läskiga kinesiska skåpet, men just nu var det öppet. Den fula teven funkar inte så fattar inte varför jag ska ha den i mitt rum. Observera även den tomma anslagstavlan. Det är ert jobb att fylla den! Hihi.

Tittar vi ut ur mitt rum och in genom dörren till höger ser vi en korridor som är rätt ful där Jean Marcs skabbkläder hänger. De han använder när han vandrar eller så typ. Där är även en dörr till hans badrum men det får ni inte heller se någon bild på.

Istället får ni se det andra gästrummet. Det ligger vägg i vägg med mitt rum. Här står Mathildes dator och några gitarrer och sånt.

huset #2 003

huset #2 004

Sen måste ni ju få se bilder på hundarna också. Här är Wendy.DSC00037

Och Rita

huset #2 023

Sådär. Nu har ni fått se bilder. Är ni nöjda nu?🙂

Jag ska iallafall sova.

Bisous