Hej alla fans (ja, jag tänker nog fortsätta så tills jag kommer på något bättre).

Nu har jag ont i huvudet. Det kan nog ha med att göra att jag har druckit typ ett pyttelitet glas vatten på hela dagen och haft åtta timmars lektioner. Men en grej jag gillar med att bo här är att kranvattnet smakar riktigt bra. Inga simbassängsassociationer alls! Så varför har jag inte druckit något mer idag då? Det beror nog på att jag inte var törstig alls på morgonen och under lunchen glömde jag typ bort det. Dåligt dåligt.

Vad har hänt annars idag då? Jag somnade vid två inatt så var inte superpigg. Det var sjukt kallt hela dagen idag, men jag fick låna en stor mysig jacka av en kompis på rasterna. Måste köpa en egen vinter/höstjacka snart! Imorgon ska jag ha lite mer kläder på mig. Jag tyckte leggings, converse, tshirt, kjol och kofta borde räcka men så var det inte.

Någon gång i veckan ska vi äta crêpes och nu har vi köpt ingredienser till kanelbullar, så det ska jag göra på onsdag.

Bisous!