Hej alla fans! Idag har varit en fett bra dag. Vi har varit i Tarbes och shoppat. Jag hittade Edward! Alla fyra fanns, men jag köpte bara Fascination och Tentation så ni kan ju försöka lista ut vilka böcker det är. Sen köpte jag Ensemble, c’est tout för att kunna förstå hela boken och i äkta boknördsanda läsa två böcker samtidigt (jag har den ju här på svenska också). Sen köpte jag faktiskt en fransk grammatikbok också, så nu är jag fullkomligt nöjd på bokfronten för ett tag framöver. Jag har läst första kapitlet i Fascination och det är svårt, men det går. Sen köpte jag även en vit skjorta, en blårandig skjorta, en rödrosa (min värdmamma klagade på att jag bara har svart jämt) tjocktröja, en grå tjocktröja och en stor mysig grå kofta. Plus en gråsvart vinterjacka i såndär dubbelknäppt modell med skärp i midjan som alla har och en grå ascool jacka som ser precis ut som riktigt skinn men som tyvärr är fejk (men den kostade inga pengar alls så whatever). Jag tror det var allt. Eller nej, jag köpte ett par strumpbyxor också. Så nu har jag fyra par och det är fortfarande alldeles för lite men hittade inga fina. HM finns inte i Tarbes och det hade jag ju hoppats på. Men det finns i Pau och där är de tydligen ofta så när vi åker dit, då jävlar. Jag tänkte egentligen vara duktig och fota och lägga upp mina fynd på bloggen, men ni får klara er utan det eftersom min kamera är sämst och inte har något batteri kvar och jag har inte någon laddare (den är på okänd ort med kvar i Sverige). Min mobil klarar nog inte av att ta bra bilder heller. Ni får helt enkelt komma hit och titta själva eller så får ni ge er till tåls tills jag kommer hem.

Imorgon ska jag bara göra läxor hela dagen så då kan ni få en mer detaljerad beskrivning av Mitt Liv Just Nu även om inte så mycket har förändrats. Då är det också på dagen en månad sen jag kom hit, så om jag är seriös försöker jag mig väl på en liten liten liten resumé. Annars så struntar vi i det.

Bisous!