Okej folket. Nu taggar vi! Det är fredagkväll och efter en vecka av sitta-i-huset-och-tröstäta och göra-läxor-lite-ibland så är det dags att dra ut. Jag och Mathilde ska till hennes kompis Marielle. Där ska vi sova och ikväll är det fest. Lantisfest på landet med lantisar. Men det kan bli kul! Speciellt om det är roliga lantisar. Jag ska ha på mig den svarta Feliciakjolen från Monki (ni vet den svarta tighta), min fina blus från Odd Molly och låga converse som man kan dansa hela natten i. Imorgon ska vi baka och på kvällen är det födelsedagsmiddag. Det kan bli en bra helg. Så vi får se hur det blir på bloggfronten. Men nu taggar vi!

Egentligen skulle jag vilja lägga upp en fin bra bild på mig när jag har roligt här man jag hinner inte leta reda på en bra, så vi skiter i det. Men ha så kul ikväll för det tänker jag ha!

Bisous