Hej. Det är lov, så jag behöver inte sova. Alltså ligger jag i min säng med datorn i knät och pratar om framtiden. Den ser bra ut. Måste bara klara av en massa saker först (vara i Frankrike klart, lära mig franska, klara matte c, ta studenten, komma in på universitetet etc etc). Men det kan bli kul på vägen dit. Det är vägen som är mödan värd, det vet vi ju.

Annars så ser det bättre ut. Jag har ätit kycklig till middag (men det var ingen äkta kyckling, utan den var köpt i en vanlig affär, herregud! Patricia klagade jättemycket. Jag kände ingen skillnad alls). Den var goood. Och massor med brieost, som vanligt.

Det som är imorgon kväll hos min klasskompis är jag inbjuden till. Wohoo! Jag vet inte vad det är för något och vi får se om jag ens kan ta mig dit. Men det visar sig. Måste göra läxor innan hursomhelst! Kanelbullebak står också på agendan för det har jag inte hunnit med än.

Life is good. Här får ni en egobild, tagen idag. Som ni ser är det varmt. Jag var mes så jag var nästan bara i skuggan.

DSC00233

Bisous