När vi kom hem så satte jag på mig mina nya jeans. De är blåa i såndär jeansfärg ni vet. Sen tog jag på mig den marinblåa tröjan. Jag tyckte inte det var ngt konstigt med det, jeans och en tröja lixom. Sen tog jag bort mitt rosa nagellack, för jag har haft det i en vecka nu, så det börjar slitas. Istället målade jag på mitt nya blåa nagellack. Jag tänkte inte på det så mycket heller, det var lixom mitt nya nagellack som jag skulle testa. Sen gick jag upp för att läsa och så skulle vi äta också. Första kommentaren jag får: ”Du är ju en SMURF!”

Jag hade flätor också.

Så hejhej allihopa – ikväll var jag en smurf med flätor. Jag började läsa Eclipse också. Hann ungefär 100 sidor. Jag fullkomligt älskar översättningen. Även här är det små fotnoter som förklarar vissa saker.

Nu ska jag kolla klart på Harry.

Visst är likheten slående?

Bisous!