God jul mina kära kära fans!

Idag väcktes jag av telefonsamtal hemifrån. Sämre saker kan man ju bli väckt av! Det var så kul att få höra allas röster igen. Lite senare var det dags att öppna julklappar. Självklart blev det dokumenterad presentöppning, så ni ska få vara med!

Första paketet var en gör-det-själv halsduk från mammafamiljen. Jättebra, men hur lägger man upp maskor, vad är kantmaskor och hur maskar man av? To be continued tror jag bestämt!

Sen blev det ett paket från systrarna. Vad kan det vara i detta månntro?

Jo, en blå basker! Nu har jag två!

Sen var det mormor och morfars paket! Notera guldkaramellen till höger

I det paketet var det en finfin grön sidensjal med tillhörande tvål om den skulle bli smutsig.

Sen var det ett grönt paket som hade kommit med posten! Det var lite trasigt och lite blött, men man får inte kräva för mycket av posten och det som var inuti var helt. Här fick jag baskern att se ut som en svamp på huvudet också. Stajlish!

I detta paket återfanns pepparkaksdeg och lite annat smått och gott. Tack pappafamiljen!

Sen var det ett till postpaket. Denna gång från kusinerna.

I det fanns det… Ett till paket! Och i det låg det ett par fleecefodrade vantar och ett par stora fina sockar med guldkarameller i. Precis vad jag behövde. Sen fick jag fina bilder på mina älsklingskusiner också. Uppskattas mycket!

Sen var det ett till paket med sideninnehåll som skulle öppnas. Sidenunderställsbyxor. De blir perfekta i vinter!

Sen fick jag ett kuvert med finfina foton på finfina systrar.

Sen fick jag Kenny Begins av Felicia och kunde inte sluta skratta

Sist men inte minst kom det ett till paket från mammafamiljen.

I det låg denhär spännande mojängen! Vi kommer bli fina vänner🙂

Där tror jag att alla julklappar var öppnade och klara. Alla julkort (även det från folkpartiet!) sitter uppe på väggarna i rummet och alla foton sitter på min fototavla över sängen!

Nu fick ni en härlig bildkavalkad av egobilder på det lyckliga barnet på julafton också!

Ikväll ska vi till mostern (som hatar julen) på julmiddag. Ostron och gåslever står på menyn. Tur att det blir god julstubbe till efterrätt!

GOD JUL

JOYEUX NOËL

Je vous aime.