Jag har ingen lust att gå och lägga mig. Imorgon ska jag till rektorn. Jag hoppas att han kan engelska. Jag vet lixom inte hur jag ska översätta studie allowance ellerThe Swedish Board for Study Support till franska utan att dumförklara mig själv. Hoppas någon av de engelska typerna kommer till skolan imorgon och kan hjälpa mig. Jag ska alltså få honom att skriva på och intyga att jag verkligen går i skolan här för att göra CSN nöjda. Det enda som oroar mig lite är att under ”studies” så står det ”09-09-02 till 09-12-18” och inte ”09-09-02 till 10-05-29” som det borde göra. Dessutom står det i det andra pappret som kom med att jag har studiebidrag beviljat för perioden 09-09-02 till 10-07-02. Knäppt.

Fast det problemet tar vi en annan dag. Nu ska jag läsa Harry och lyssna på Mötley Crüe.

Mes amies en Suède me manquent❤

Bisous