Hej!

Idag var en chill dag. Vi hade ECJS i två timmar, men läraren hade nog glömt bort att jag skulle hålla en presentation och sa inget om den så jag sa inget jag heller och slapp improvisera något. Jag gjorde ingenting på lektionen, eftersom det är ett grupparbete som ska presenteras om två veckor, men då är jag ju inte här så jag är maskot i en grupp och min uppgift är att hålla uppe moralen (vilket jag gör väldigt bra!). Sen smsade jag grattis till kusin Sofie också som fyller 12. Fast det kan ju inte stämma, för det var ju i förrgår vi kom hem till dem på Läroverksvägen och hon var ett nyfött litet pyre. Tänk vad tiden går.

Efter de två timmarna av absolut ickeproduktivitet hade vi engelska. Vi tittade på ett utdrag av döda poeters sällskap. Den filmen måste jag se nångång. Sen berättade läraren att hon inte är här på torsdag, så i slutet av lektionen så tackade jag henne för året och sa hejdå och så. Hon blev lite ledsen över att jag skulle sluta. Jag med, för jag tycker om henne, även om det är lite jobbigt med folk i klassen som inte kan stava till veckodagarna och att nivån är så himla låg. Sen hade vi en timmes franska och jag fick läsa en sida högt. Stolt tjej, det är nog det mest krävande jag har fått göra på franskatimmarna under året.

Sen hade jag i vanlig ordning hål från 12 till 16. Jag åt frites med Solène och gick till Monoprix med Florian och David, så nu har jag skittles igen! Sen hade jag tyska och ägnade en timme åt att sova istället för att kolla på filmen. Jag kommer ju inte vara här när de ska disskutera den och den var dessutom jättedålig, så jag gav upp från början. Sen sa jag hejdå och tackade läraren och så och sen åkte jag hem. Kändes ovärt att gå på teatern, eftersom läraren inte var där.

Felicia ville ha en uppdatering av önskelistan so here goes:

Denhär

-Fortfarande denhär

-Återbesök här nere (flyg/tågbiljetter)

-Äventyr! (fri tolkning)

Det är det jag kommer på nu och nu kommer åskan så jag måste koppla ur internet.

Bisous!